در جست و جوی حقیقت

در جست و جوی حقیقت


خبرگزاری شبستان: هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان در مراکش، نسخه های قرآنی در میان مراکشی ها از سوی دولت پخش می شود.

 

به گزارش مصاف به نقل از خبرگزاری شبستان به نقل از منابع عربی، هرساله با آغاز ماه مبارک رمضان در مراکش، عملیات توزیع قرآن کریم در میان شهروندان مراکشی از سوی دولت و جمعیت های محلی افزایش می یابد و این مسئله امر معمولی در ماه مبارک رمضان در این کشور است.

در همین راستا، جمعیت محلی الوسیط مراکش بیش از 200 نسخه قرآنی به عنوان هدایای این ماه مبارک به منطقه اکدال یکی از بهترین محله های رباط پایتخت مراکش توزیع کردند.

«قیصل الطهری» رئیس این جمعیت گفت:توزیع نسخه های قرآنی به عنوان هدیه به شهروندان مراکشی با هدف آگاه کردن مردم نسبت به جایگاه قرآن کریم در زندگی مان انجام می گیرد، چرا که ماه رمضان ماه تلاوت زیاد قرآن و رقابت برای ختم آن است.

الطهری تاکید کرد: این جمعیت با اعطای هدایای قرآنی، مردم را به کثرت تلاوت قرآن و تعلق به آن به خصوص در این ماه پر فضلیت که اجر تلاوت کتاب الهی در آن مضاعف است، تشویق می کند.

از سوی دیگر، دولت مراکش در ماه گذشته اعلام کرد:850 هزار نسخه قرآنی طی سال گذشته در مراکش و پنج هزار سی دی فشرده ترتیل قرآن و نزدیک به دو هزار و 500 نسخه قرآنی به دو زبان فرانسوی و انگلیسی با هدف توزیع آن در میان مراکشی ها در ماه رمضان منتشر شده است.

منبع: شبستان

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: reza ׀ تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mobareze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com